ΚΡΑΤΉΣΤΕ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ! Με αυτούς τους τρόπους θα φτάσουμε μέχρι τα 100!

Όσο περνούν τα χρόνια και η επιστήμη εξελίσσεται, αυξάνεται και το προσδόκιμο

ζωής! Το 2000, 600.000.000 άνθρωποι ήταν ήδη άνω των 60 ετών, ενώ μέχρι το 2050 μπορεί ο αριθμός αυτός να έχει τριπλασιαστεί! Πλέον οι άνθρωποι ενημερώνονται μέσω του ίντερνετ και μαθαίνουν τι πρέπει να κάνουν για να βελτιώσουν την υγεία αλλά και την ποιότητα ζωής τους. Βασική παράμετρος, λοιπόν, για υγεία και μακροζωία είναι οι υγιεινές συνήθειες. Γι’ αυτό, συγκεντρώσαμε 12 συμβουλές που αξίζει να εντάξεις στην καθημερινότητά σου για να δεις τη ζωή σου να αλλάζει προς το καλύτερο και να βάλεις τα σωστά λιθαράκια για να… «πιάσεις» τα 100!

1. Πάντα με αντηλιακό

Η υπερβολική έκθεση στον ήλιο προκαλεί πρόωρη γήρανση, βλάβες στο DNA και είναι από τους σημαντικούς παράγοντες ανάπτυξης μελανώματος. Γι’ αυτό φόρεσε πάντα το αντηλιακό σου στο πρόσωπο και σε όποιο άλλο σημείο του σώματός είναι εκτεθειμένο.

2. Πιες πράσινο τσάι

Μπορεί να ακούς γενικώς ότι το πράσινο τσάι κάνει καλό, όμως δεν είναι κάτι που λέγεται απλώς από συνήθεια. Είναι αποδεδειγμένο ότι έχει αντιοξειδοτικές ιδιότητες και η κατανάλωσή του μειώνει τον κίνδυνο για χρόνιες ασθένειες, καρδιαγγειακά νοσήματα, καρκίνο καθώς και προστατεύει από τη νόσο Αλτσχάιμερ.

3. Γυμνάσου

Η γυμναστική… γυρίζει το χρόνο πίσω σύμφωνα με αμερικανική έρευνα, που απέδειξε ότι η συστηματική γυμναστική βελτιώνει τη φυσική κατάσταση και την επαναφέρει στα επίπεδα των περασμένων δεκαετιών. Φυσικά όσο πιο νωρίς αρχίσουμε να αθλούμαστε τόσο περισσότερο επωφελούμαστε.

4. Γέλα και διώξε το άγχος

Το γέλιο απελευθερώνει ενδορφίνες που φτιάχνουν τη διάθεση και διώχνουν το άγχος, το οποίο αυξάνει την αρτηριακή πίεση και δημιουργεί ορμονική ανισορροπία. Το γέλιο διατηρεί την πίεση σε φυσιολογικά επίπεδα και βοηθάει την καρδιά, μειώνοντας τον κίνδυνο θρομβώσεων. Επίσης τονώνει το αναπνευστικό και γυμνάζει τους κοιλιακούς!

5. Κοιμήσου 8 ώρες

Η έλλειψη ύπνου αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη και καρδιαγγειακών νοσημάτων. Ο βαθύς ύπνος από την άλλη, αναζωογονεί τα κύτταρα, αναδομεί τους ιστούς και ηρεμεί το κεντρικό νευρικό σύστημα. Ένα συνεχές οκτάωρο ήρεμου ύπνου σου δίνει υγεία και καλή ποιότητα ζωής.

Share:

ΠΡΟΦΙΛ

Αποκτήστε ένα ολοκληρωμένο προφίλ στις κατηγορίες που επιθυμείτε, με αναλυτικό κείμενο παρουσίασης, φωτογραφικό υλικό, βίντεο και χάρτη με τις διευθύνσεις και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Περισσότερα

Follow

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

Preview image
  • More
    Η διαδικτυακή πύλη ενημέρωσης aigialeiaclub.gr είναι ο πληρέστερος Επαγγελματικός οδηγός της Αιγιάλειας με ξεχωριστή ιστοσελίδα στην κάθε επιχείρηση, με όλα τα πάρτυ της Αιγιάλειας και φωτογραφική κάλυψη από τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις της πόλης της Αιγιάλειας Close