Το σχήμα των γυναικείων χειλιών προδίδει την ένταση και τη συχνότητα των οργασμών

• Posted: 11/12/2016

Το σχήμα των γυναικείων χειλιών μπορεί να προβλέψει την πιθανότητα

να έχουν οι γυναίκες αυτές πιο εύκολα οργασμό, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Journal of Sexual Medicine.

Οι ερευνητές ανέλυσαν τα αποτελέσματα μιας online έρευνας που ρώτησε 258 γυναίκες για το σχήμα των χειλιών τους, καθώς και για την “ικανότητά” τους να βιώνουν κολπικό οργασμό.

Αυτό που έδειξαν τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν:

Οι γυναίκες με έντονη “λακουβίτσα” στο σχήμα του άνω χείλους (το χαρακτηριστικό σημείο στο χείλος, ακριβώς κάτω από την μύτη, που έχουν όλοι οι άνθρωποι) έχουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν κολπικό οργασμό!

Πώς μπορεί αυτό το σημάδι να “προβλέψει” την ικανότητά σας να φτάσετε σε οργασμό; Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι αυτή η σύνδεση σχετίζεται με τον τρόπο που μεγαλώνει και παίρνει σχήμα το έμβρυο μέσα στην μήτρα, πριν καν γεννηθούμε!

Μέσα στην μήτρα, εκείνα τα νευρωνικά κυκλώματα που ορίζουν το σχήμα του προσώπου (με επίκεντρο το σημείο αυτό στο άνω χείλος), μπορεί επίσης να διαμορφώσουν τους νευρώνες στα γεννητικά όργανα, που επηρεάζουν τον κολπικό οργασμό, σύμφωνα με έναν εκ των συγγραφέων της έρευνας, δρ Miguel Costa.

ΠΡΟΦΙΛ

Αποκτήστε ένα ολοκληρωμένο προφίλ στις κατηγορίες που επιθυμείτε, με αναλυτικό κείμενο παρουσίασης, φωτογραφικό υλικό, βίντεο και χάρτη με τις διευθύνσεις και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Follow